HAALT U HET MEESTE UIT UW LOYALTY PROGRAMMA?

Smartphones en andere mobiele apparaten zijn nauw geïntegreerd in de levensstijl van de moderne consument, dat geldt ook voor winkelen. Als u niet beschikt over een mobiel platform waar uw klanten de productbeschikbaarheid kunnen nakijken of gewoonweg kunnen winkelen, riskeert u klanten mis te lopen.

De omnichannel oplossing van LS Retail, het LS Omni pakket, bouwt rechtstreeks verder op het geïntegreerde business management systeem, LS Nav. Dit betekent dat de inhoud van de omnichannel oplossingen en apps, van productbeschikbaarheid tot productomschrijving en prijzen, altijd up-to-date is en correct wordt weergegeven.

Profiteer van talloze voordelen met de LS Omni mobile loyalty app

De LS Omni mobile loyalty app is een moderne app die uw klanten kunnen downloaden op hun smartphone. Wanneer u de oplossing heeft aangekocht, bent u in staat om de look & feel van de app aan te passen met uw eigen logo en huisstijlkleuren.

Gebruik de LS Omni mobile loyalty app om:

  • loyaliteit van de klant te verhogen. Verhoog het aantal terugkerende klanten door hen goed op de hoogte te houden van aanbiedingen en kortingen die voor hen van toepassing zijn. Met de app hebben uw klanten al uw promotiemateriaal, van kortingsbonnen tot informatie over speciale evenementen, beschikbaar op hun smartphone wanneer nodig.
  • de klok rond winkelen aan te bieden. Met de app zullen uw klanten hun aankoop kunnen verrichten wanneer zij dat willen. Daarnaast is het mogelijk om Click & Collect, thuislevering of andere levermethoden aan te bieden.
  • de betrokkenheid van de klant te verhogen met gepersonaliseerde aanbiedingen. Het is belangrijk om iedere klant met de juiste producten te benaderen, mensen reageren sneller op aanbiedingen waarin ze geïnteresseerd zijn. De loyalty app sluit aan op de ‘customer management’ functie in LS Nav. Dit geeft u de mogelijkheid om de profielen, voorkeuren en koopgeschiedenis van uw klanten te gebruiken om aanbiedingen op maat te versturen.
  • de effectiviteit van uw marketing inspanningen te verhogen met het gebruik van analytics. De gegevens uit de app kunnen gebruikt worden om ‘cold customers’ te identificeren, klanten die vroeger actief waren maar al een tijdje niets meer bij u hebben aangekocht, kunt u nu aanbiedingen op maat toesturen met mogelijk een nieuwe aankoop tot gevolg.
  • betere klantenservice te bieden. U kan de app gebruiken om klanten te voorzien van nuttige informatie over uw bedrijf, van openingsuren tot locaties en meer. Uw klanten kunnen de app ook gebruiken om hun volledige winkelgeschiedenis bij u in te kijken.
  • klanten aan te sporen om social media te gebruiken zodat men eenvoudig hun nieuwe aankopen kan delen via hun persoonlijke social media kanalen.
  • meer flexibele winkelmethoden aan te bieden. De app kan ook gebruikt worden tijdens het in-store winkelen; wanneer een klant een barcode scant met zijn of haar smartphone camera, toont de app de productomschrijving van het gescande artikel. Klanten hebben dan de keuze om het artikel al dan niet toe te voegen in hun winkelmandje.

Bent u klaar om in te spelen op de behoeften van de moderne consument en uit te groeien tot een omnichannel bedrijf? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek.

Bron: lsretail.com