SANA COMMERCE 9.2: THE CUSTOMER EXPERIENCE

Tijdens de ontwikkeling van deze editie stelde Sana zich steeds dezelfde vraag: hoe kunnen we onze klanten helpen om de klantbeleving in hun webwinkels te verbeteren? Alle nieuwe functies en updates zijn gecreëerd met die doelstelling in gedachten.

Wat verwachten klanten?

Weten wat klanten verwachten wanneer zij een webwinkel bezoeken is de eerste stap naar perfectionering van de gebruikerservaring. Vooral voor B2B-klanten is uitmuntende gebruiksvriendelijkheid het allerbelangrijkste. Het is belangrijk een webwinkel te hebben die specifiek is ontworpen voor B2B-klanten. Het gemiddelde B2C-platform biedt simpelweg niet de functionaliteiten die uw klanten nodig hebben, zoals gepersonaliseerde catalogi, massabestellingen en meer. Graag willen we enkele van de belangrijkste nieuwe functies in Sana 9.2 met u delen.

Breid uw klantenbestand uit met guest check-out

Steeds vaker zoeken B2B-bedrijven naar mogelijkheden om hun klantenbestand uit te breiden met B2C-klanten. Hoewel inloggen voor B2B-cliënten essentieel is om toegang te krijgen tot hun persoonlijke prijzen en assortimenten, is dit voor éénmalige B2C-aankopen niet altijd nodig. Daarom zijn we erg enthousiast over de guest check-out functie die Sana 9.2 biedt.

Online factuurbetaling

Deze nieuwe functie maakt het mogelijk om openstaande facturen online te betalen, ongeacht of de factuur online of offline gecreëerd is. Uw ERP-systeem ontvangt de betalingsgegevens en houdt het saldo van de klant bij in uw systeem.

Bestellings- en Productbijlages

Als u ingewikkelde apparatuur verkoopt, wilt u ook handleidingen kunnen aanbieden aan uw klanten. Met een geïntegreerde e-commerce oplossing kunt u documentbeheer in uw ERP gebruiken om bestanden en webadressen aan de dossiers toe te voegen. Dankzij deze functie kunt u PDF-, Microsoft Word-, Microsoft Excel- of Microsoft Powerpoint-bestanden én zelfs afbeeldingen aan producten toevoegen. Ook kunt u bestanden en webadressen toevoegen aan de sales documenten in uw ERP-systeem.

Beheer van retourzendingen

Een gemakkelijke, soepele en transparante retourverwerking is essentieel voor een uitmuntende klantbeleving. Met Sana 9.2 kunnen klanten hun retourorders invoeren op basis van bestaande documentatie, verschillende soorten retourverzoeken invullen en bijlages (zoals afbeeldingen of extra documentatie) uploaden.

Routekaart naar succesvolle internationalisering

Wereldwijd gaan is een flinke stap, die ongelofelijk veel kan opleveren als het goed gedaan wordt. Daarom biedt Sana 9.2 taalpakketten, design-pakketten en vele paymentprovider-opties.

Wilt u graag meer weten over de nieuwe editie? Bekijk dan zeker de Sana Commerce factsheet Nieuw in 9.2, of neem contact met ons op via sales@tcog.be.

Bron: Sana Commerce