RICHA: DOORLOOPTIJD ORDERS VERSNELD

Richa succesverhaal: Hoe Richa de doorlooptijd van orders versnelde met e-commerce.

Richa streefde altijd al naar uitstekende kwaliteit van haar producten en services, maar wilde nog een stap verder gaan. Dankzij de steeds uitgebreidere collectie van motorkleding en -accessoires, geniet Richa al jarenlang van een exponentiële groei. Geweldig, maar voor de administratie ook een hele uitdaging.

Richa ging op zoek naar een efficiëntere methode om orders te verwerken en klantvragen af te handelen. Vandaar dat ze met geïntegreerde e-commerce aan de slag gingen.

Download de klantencase en ontdek hoe Richa:

  • De foutmarge terugbracht van 1 op 100 naar 1 op 1000
  • Een efficiëntere manier ontdekte om te antwoorden op klantvragen
  • Activiteiten uitbreidde naar rechtstreekse sales aan consumenten

Richa ondervond nog veel meer voordelen van hun Sana Commerce webstore. Download nu de case voor het volledige succesverhaal.

DOWNLOAD DE CASE

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten