Dynamics 365 for Customer Service

Bouw aan levenslange klantrelaties

Ontdek de totaaloplossing die consistente, verbonden ondersteuning levert via alle kanalen. Dynamics 365 for Customer Service biedt u een reeks mogelijkheden om ervoor te zorgen dat uw bedrijf de best mogelijke klantenservice aan uw klanten kan leveren. Wij geloven dat het kennen van uw klanten u in staat stelt om elke ervaring te personaliseren en de productiviteit van uw medewerkers te optimaliseren. Op deze manier bouwt u klantrelaties op voor het leven.

Personaliseer het klantencontact

Personaliseer interacties met klanten met ervaringen op maat.

TCOG USP appelblauw 02

Verbeterde productiviteitstools

Vergeet het giswerk met AI-gestuurde productiviteitstools waarmee medewerkers op het juiste moment de juiste informatie krijgen.

TCOG USP appelblauw 03

Optimaliseer de service

Benut AI-gestuurde inzichten en analytics om de ervaringen van medewerkers en klanten te verbeteren.

Customer Service

Speel snel in op problemen en los ze op met AI-gestuurde virtuele agents die medewerkers vrijhouden voor complexere zaken. Werk samen, deel tips en benut uitgebreide inzichten van deskundigen en externe gebruikers. AI-gestuurde suggesties gebruiken contextuele hints in realtime om vergelijkbare kennisartikelen of cases aan te bevelen. Die kunnen door medewerkers worden gebruikt om snel problemen van klanten op te lossen.