Documentmanagement
Vereenvoudig uw processen
met documentmanagement
Het verwerken en archiveren van binnenkomende post, interne documenten en facturen is binnen veel organisaties een arbeidsintensief proces. Deze handmatige taken kunnen tijdrovend en foutgevoelig zijn, wat leidt tot inefficiënties en hogere operationele kosten. U kunt deze processen aanzienlijk vereenvoudigen met een slimme documentmanagement oplossing. Door gebruik te maken van een geavanceerd document management systeem, kunt u de documentafhandeling volledig automatiseren. Dit bespaart niet alleen tijd, maar verhoogt ook de nauwkeurigheid en betrouwbaarheid van uw documentbeheer.
Om u te voorzien van een volledig geautomatiseerde documentafhandeling, bieden wij u graag de oplossingen van Continia aan voor Dynamics 365 Business Central (voorheen NAV).
Document Capture
Stroomlijn en automatiseer elke stap van uw dagelijkse documentafhandeling.
Document Output
Automatiseer de distributie van documenten en rapporten direct vanuit Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Expense Management
Kies voor een duidelijk overzicht en het gemakkelijk managen van alle inkomende kosten.
Document Capture
Wat zou u ervan vinden dat facturen die via e-mail toekomen onmiddellijk gearchiveerd kunnen worden? Continia Document Capture stroomlijnt het verwerken en beheren van inkoopfacturen met veel nieuwe functies zoals documentoverzichten en binnenkomende registratie.
Het goedkeuren van facturen kan direct in Business Central of online worden uitgevoerd door gebruik te maken van een webbrowser. Op deze manier heeft iedereen binnen de organisatie toegang tot de goedkeuringsworkflow.
Document Output
Klinkt het niet goed om al uw uitgaande documenten in één keer te versturen, terwijl u geniet van een lunchpauze? Continia Document Output automatiseert de distributie van documenten en rapporten direct vanuit Dynamics 365 Business Central, waardoor u geld en tijd bespaart.
Document Output beschikt over een groot aantal e-mail templates die klaar zijn voor gebruik en die gekoppeld zijn aan een Business Central rapport. Omdat alle activiteiten gelogd worden, beschikt u steeds over een overzicht van documenten die verstuurd zijn, wanneer en naar wie.
Expense Management
Werknemers overhandigen vaak hun onkostennota’s aan de boekhouding in een ongeorganiseerde of chaotische volgorde. Bij de maandelijkse rapportage van onkosten gaat er ook al wel eens bewijsmateriaal voor gemaakte onkosten verloren.
Door de Expense Management app kunnen reizigers hun kosten onderweg rapporteren in slechts enkele stappen: ze nemen een foto van de bon, vullen de vereiste velden in, en verzenden het meteen naar de boekhouding. Snel, gemakkelijk en efficiënt.