Retail CRM oplossing
Wat zijn de mogelijkheden van een retail-gerichte CRM oplossing?
Wilt u weten hoe u de consument het beste kunt bedienen? Beschikt u over een compleet klantbeeld waarmee u hen een unieke winkelervaring kunt bieden? Om uw bedrijf te laten groeien is het belangrijk om uw klant echt te leren kennen, van aankoopgeschiedenis tot actuele interesses. Met andere woorden: een 360-graden klantbeeld waarmee u de consument nog beter kunt informeren met slimme campagnes.
De retail CRM oplossing van Microsoft Dynamics 365 is een cloud-based softwareoplossing die speciaal ontworpen is voor de retail sector. Maar wat kunt u allemaal met deze CRM oplossing? Dat leggen wij graag uit.
Afstemming sales & marketing
Sales en marketing kunnen samenwerken zodat u een beter begrip krijgt van de behoeften van klanten en daarop kunt inspelen.
Verhoging verkoopproductiviteit
Met de juiste CRM-software kan uw salesteam de juiste leads vinden en inzichten bieden wanneer ze met klanten in contact gaan.
Betere klantrelaties
Door klantenservice en sales samen te brengen, kunt u de voorkeuren van klanten bepalen en voorspellen.
Microsoft CRM
Ons Customer Relationship Management (CRM) systeem helpt u om inzicht te krijgen in de wensen en behoeften van de klant. Het stelt u in staat deze behoeften te vertalen naar het juiste aanbod, op het juiste moment. Zo kunt u de consument verleiden met gepersonaliseerde content. Een betere klantbeleving vergroot de betrokkenheid bij uw merk. Dit maakt van uw klanten echte merkambassadeurs die meer en vaker bij u kopen én anderen enthousiasmeren.