POS retail oplossing
Ga voor de beste klantbeleving met onze POS retail oplossing
Wilt u klanten verleiden en afrekenen zo makkelijk mogelijk maken? Op zoek naar de juiste retail software die ál uw kassaprocessen maximaal stroomlijnt, ongeacht waar en wanneer de verkoop plaatsvindt? Door prijzen, voorraden en promoties vanuit één systeem te beheren voorziet u al uw verkoopkanalen van de juiste informatie en afrekenmogelijkheden.
Stilstand is achteruitgang in de retailsector. Kom in beweging en stap op de golf van de digitale transformatie. Boek nu vrijblijvend een adviesgesprek, hierin brengen we uw behoeften in kaart en adviseren we welke stappen u het beste kunt nemen.
Ondersteun uw medewerkers
LS Central geeft al uw medewerkers toegang tot de informatie en functionaliteiten die ze nodig hebben om hun werk te doen.
Houd controle over uw bedrijf
Houd alle bedrijfsprocessen en belangrijke informatie in uw onderneming onder controle.
Stimuleer online en offline verkoop
Bied klanten die in uw fysieke en e-commerce winkels shoppen een consistente en geweldige ervaring.
LS Central in de Cloud
Geniet van de nieuwste technologie met de Cloud. LS Central is een software as a Service (SaaS) oplossing die gehost wordt in de veilige en betrouwbare Microsoft Cloud.
U profiteert altijd van de meest recente versie met de nieuwste functies en verbeteringen, en hoeft zich dus geen zorgen te maken over het handmatig upgraden van uw retail management software. Bovendien bespaart u kosten op hardware, onderhoud en beveiliging. Met LS Central in de Cloud richt u zich volledig op uw bedrijf, terwijl wij zorgen voor de technologie.
LS Central for Retail: maak van uw POS een verkoopassistent
Met LS Central for Retail doet u meer dan alleen verkopen. U kunt uw klanten een betere service bieden, uw voorraad beheren, producten bestellen en aanbevelen en uw verkoop analyseren, allemaal vanaf uw POS-terminal. Dit noemen wij een unified commerce software.
LS Central for Retail werkt op elk apparaat (computer, mobiel apparaat of tablet), online én offline en heeft een eenvoudige en intuïtieve interface.
Daarnaast beschikt LS Central over de volgende functies:
Bied uw klanten verschillende opties voor zelfbediening, zoals traditionele kassa’s, zelfscansystemen, zelfcheckoutterminals, of de ScanPayGo-app, waarmee ze producten kunnen scannen en betalen met hun mobiele apparaat.
Bied afspraken, reserveringen en gepersonaliseerde diensten aan in de winkel en online. Beheer uw schema’s en middelen met de add-on Bookings for LS Central.
Bied uw klanten de mogelijkheid om producten te kopen die niet op voorraad zijn in uw winkel maar wel in een andere locatie, een magazijn of bij een leverancier. Laat uw klanten kiezen hoe ze hun producten willen ontvangen: in een andere winkel, in een kluisje of thuisbezorgd.
Download de gratis whitepaper: 5 trends die retail zullen herdefiniëren!
Lees hier meer over de vijf opkomende trends en technologieën waarvan we verwachten dat ze de komende maanden nieuwe uitdagingen en kansen zullen bieden in de retail branche.